Блог

Ароматът на бъдещето

Мартин Линдстром смята, че в ерата на сензорния брендинг супермаркетите ще започнат да продават на марките 3D пространство. Днес брандът купува два метра на рафта, а в бъдеще той ще започне да купува седем кубически метра, в които ще контролира и миризмата, и звука. Когато влезете в тази зона, ще се озовете в света на конкретния бранд. Когато я напуснете, незабавно ще попаднете в нова зона, която се контролира от друг бранд. Около 35% от компаниите от списъка Fortune 500 по оценка на Millward Brown в течение на близките  години ще внедрят сензорния брандинг.

Тенденцията обаче има и обратна страна. Самият Линдстром изразява известно безпокойство по повод на това, че компаниите масово ще последват новата тенденция. Ароматът е изключително силен и даже опасен, ако се прилага неправилно, казва експертът.

Коментари

  • Test
  • 14.03.2018 15:11:23

dqwdqdqd

  • kekekek
  • 15.03.2018 11:44:24

kekekekeke

  • test
  • 15.03.2018 15:24:53

<script>alert('Здравей')</script>

Последно от блога

АРОМАКОЛОГИЯ

АРОМАКОЛОГИЯ

Така се нарича науката, изучаваща влиянието на миризмите върху психофизичното състояние на човека, която от 80-те год...

Виж повече
Доказано ароматите влияят и на съня

Доказано ароматите влияят и на съня

Aроматите, които човек усеща докато спи, влияят както на качеството на съня, така и на сънищата... изследователи от Х...

Виж повече
Ароматът на бъдещето

Ароматът на бъдещето

Мартин Линдстром смята, че в ерата на сензорния брендинг супермаркетите ще започнат да продават на марките 3D простра...

Виж повече