Професионално ароматизиране

Ароматен маркетинг е проучване, анализ, диагностика и приложение на подходящ мулти-аромат, който засилва емоционалната връзка между потребителите и марката. Ароматният маркетинг е ключов стълб на комуникационната стратегия за всеки успешен бизнес.


Методология:

Всеки аромат може да предизвика различни чувства въз основа на съставките. Поведението и настроението на потребителя се променят и контролират с помощта на различни аромати.
Ние съчетаваме пространствените характеристики, целевата аудитория и приоритетите на всяка  марка, за да създадем парфюма, който изразява самата марка
Анализираме бранда и предоставяме конкретно предложение за аромат, което изразява характеристиките му и ги подкрепя енергично пред клиента.

 

Резултат:

Уникално потребителско изживяване
Подобряване на лоялността на марката
Разграничаване на марката от нейните конкуренти
Създаване на трайна следа в паметта на клиента
Направи запитване

Аромати

Технологии