Ароматен маркетинг е проучване, анализ, диагностика и приложение на подходящ мулти-аромат, който засилва емоционалната връзка между потребителите и марката. Ароматният маркетинг е ключов стълб на комуникационната стратегия за всеки успешен бизнес.
Методология:
Всеки аромат може да предизвика различни чувства въз основа на съставките. Поведението и настроението на потребителя се променят и контролират с помощта на различни аромати. |
Ние съчетаваме пространствените характеристики, целевата аудитория и приоритетите на всяка марка, за да създадем парфюма, който изразява самата марка |
Анализираме бранда и предоставяме конкретно предложение за аромат, което изразява характеристиките му и ги подкрепя енергично пред клиента. |
Резултат:
Уникално потребителско изживяване |
Подобряване на лоялността на марката |
Разграничаване на марката от нейните конкуренти |
Създаване на трайна следа в паметта на клиента |