Ароматът на бъдещето
Мартин Линдстром смята, че в ерата на сензорния брендинг супермаркетите ще започнат да продават на марките 3D пространство. Днес брандът купува два метра на рафта, а в бъдеще той ще започне да купува седем кубически метра, в които ще контролира и миризмата, и звука. Когато влезете в тази зона, ще се озовете в света на конкретния бранд. Когато я напуснете, незабавно ще попаднете в нова зона, която се контролира от друг бранд. Около 35% от компаниите от списъка Fortune 500 по оценка на Millward Brown в течение на близките години ще внедрят сензорния брандинг.
Тенденцията обаче има и обратна страна. Самият Линдстром изразява известно безпокойство по повод на това, че компаниите масово ще последват новата тенденция. Ароматът е изключително силен и даже опасен, ако се прилага неправилно, казва експертът.
Така се нарича науката, изучаваща влиянието на миризмите върху психофизичното състояние на човека, която от 80-те год...
Виж повечеAроматите, които човек усеща докато спи, влияят както на качеството на съня, така и на сънищата... изследователи от Х...
Виж повечеМартин Линдстром смята, че в ерата на сензорния брендинг супермаркетите ще започнат да продават на марките 3D простра...
Виж повече